familie-verhoeven-Thailand.reismee.nl

Wat eten de kindjes hier ?

Hallo Iedereen,

Op vraag van velen: wat eten de kindjes hier ??? Wel.....meer dan thuis zou ik bijna durven zeggen, maar thuis aten ze dan ook niet zoveel...:-)

Binc eet werkelijk alles wat je hem voorschoteld, wel zorgen we dat hij 's morgens en 's avonds een flesje warme melk kan drinken.

Qua fruit zijn hier bananen, watermeloen, ananas, mandarijntjes, appels, mango, papaya en allemaal zo sappig en vol smaak, dit lusten ze alledrie en we zorgen ervoor dat ze dagelijks een portie fruit binnen hebben, om zo het gemis van groenten te compenseren.

's morgens is het meestal toast met banaan, jam of honing. Een pannekoek met iets van vulling of muesli en cornflakes, een beetje zoals bij ons dus. We hebben ook in Bangkok een pot Nutella kunnen kopen, smaakt altijd toch ?

Verders gebakken rijst met wat groentjes onder en stukjes kip eten ze ook alledrie, sticky rice of gewone rijst als er echt niets anders is. Noodle soep zonder de groentjes en niet pikant dus enkel de pieren in het bouillionneke....sate'tjes met pindasaus vechten ze ook om. Ei op eender welke soort manier is ook overal te krijgen

Mc Donalds is hier ook al goed ingeburgerd, dus frieten en hamburgers geen gebrek aan.

Een verfrissend ijsje om de zoveel dagen, donuts, cake-jes, niet het gezondste, maar ach het is vakantie ook hé !

Kortom, er heeft hier nog niemand honger geleden. Ook van het eten aan straatstalletjes, wat we toch bijna dagelijks doen, is nog niemand ziek van geweest.

Ik heb er honger van gekregen :-) Hier een beetje verderop serveren ze heerlijke varkensribbetjes met look en groentjes in oestersaus.... smakelijk zou ik zeggen voor nu.

Groetjes

Joke

Annick & Co.

Ik moet zeggen het kan niet anders dan super goed zijn zoals je al vertelde in je blog want jullie zien er super uit. Ook de allerkleinste straalt. Amuseer jullie daar nog! Hier in Weelde sneeuwt het. Brrrrr.
Prachtige foto' s trouwens
Groetjes!