familie-verhoeven-Thailand.reismee.nl

Bamboo Nest - Chiang Rai

Hallo allemaal,

Update: we vertrekken zo dadelijk vanaf Chiang Mai naar Chiang Rai, nog noordelijker gelegen om daar 5 dagen te verblijven in Bamboo Nest. Gelegen midden in de natuur omringd door bergen en kleine dorpjes. We gaan daar wandelen en hopelijk veel kleurrijke bergstammen ontmoeten.

Er is GEEN internet en maar beperkt elektriciteit dus het zal op de blog even "stil" zijn

Maar ondertussen weten jullie wel waar we uithangen :-)

Tot snel

Groetjes,

oma

doe voorzichtig daar in de bergen en veel foto's nemen want daar zalt wel heel mooi zijn ! nog veel plezier!

MARLEEN

GENIET ER VAN ZAL DE MOEITE ZIJN, JULLIE ZIEN ER BIJZONDER GOED UIT.EN ZO TE ZIEN GAAT ALLES OK, IK HOOP DAT HET IN DE BERGEN OOK MEE ZIT.ALS FIENE HIER IS MOET ZE ALLE FOTO 'S NOG MAAR EENS BEKIJKEN VEEL PLEZIER

Elke

Eindelijk eens de tijd om jullie blog rustig te bekijken ;-) ziet er echt een zalige vakantie uit, met soms herkenbare foto's met leuke herinneringen. :-) geniet er nog volop van!