familie-verhoeven-Thailand.reismee.nl

Beste wensen

Lieve allemaal,

Iedereen een liefdevol, inspirerend en gelukkig 2015 gewenst !

Wij tellen af, nog 5, 4, 3, 2, 1..... dag(en).......

Afgelopen week begonnen met het verzamelen van alle spullen die mee moeten.

En voorlopig heb ik er nog goede moed op... Het lijkt te gaan lukken met 1 x een Deuterrugzak 60 liter en een Samsonite sporttastrolley. De buggy gaat ook mee, zodat Binc af en toe er zijn dutje in kan doen. De meisjes hebben ieders hun rugzak met spulletjes ( prikblok, stiften, puzzels, klei, stickers, oefenboekjes, pareltjes, knuffels.... ) Ze moeten deze rugzakjes zelf altijd dragen, benieuwd ! Ze lopen er al dagen mee op hun rug "vakantie" te spelen, zie foto !

De laatste administratieve dingetjes nog aan het afronden, maar verders:

inentingen CHECK

visa CHECK

reisverzekering CHECK

zwembroekjes CHECK

zonnebrillen CHECK

Skype bij oma installeren CHECK

gezondheid IETS MINDER

Frown
ik ben net een turbo antibioticakuur gestart om van mn sinusonsteking af te geraken, maar dat komt ook wel goed....

medicatie CHECK anti diarree, anti wormen, paracetamol, neussprays, muggenmelk, pleisters, laxeertabletten, thermometer, reisziekte, vitaminen,......

CHECK - CHECK - CHECK - CHECK..........

Blijven in en uit ademen

Cool

Dinsdag 6 januari, rond 15u30 brengt Opa ons naar het station van Breda van waaruit we in 54 minuten naar Schiphol sporen, om vervolgens lekker relaxed aan boord te gaan van Etihad Airways met bestemming Abu Dhabi,vertrek voorzien 22u. Na 2 x een vlucht van iets meer dan 6uur landen we in Bangkok op woensdag 7januari om 18u15 plaatselijke tijd. Het volgende verslag komt vanuit de "City of Angels"

Groetjes,

Joke & Co

Jan Versweyveld

Have fun, maar doe ook maar en beetje voorzichtig. Ik ben reuzebenieuwd hoe Hans het gaat doen op de apenschool, misschien wel de slimste van de klas, haha. Take care!

Maya

Nog een klamboetje meenemen? Ik heb er nog.

Patricia

goh Joke, wat een onderneming! Met 3 kindjes! Ik zou het super spannend vinden! Pffff... Ik wens je alvast een hele fijne reis en een super gezellige vakantie!

Alle kapoenen van je klas en Juf An

Billie Jules (en natuurlijk ook de rest van het gezin),
Superveel plezier op vakantie! Geniet maar lekker van de natuur, de olifanten, het weer en alle andere fijne dingen.
We gaan je wel missen in onze klas en hopen snel iets van jullie te horen of te zien!
Dikke zoenen van ons allemaal

Fiene cnaeps

Veel plezier in Thailand!

Anita en Sonja

Wij zijn héél benieuwd naar jullie belevenissen in het land van de glimlach. Geniet van alles wat je gaat zien en ondernemen. Een ervaring om je verdere leven te mogen koesteren. Enjoy...tot later

Frederiq Van Gils (en zen papa en mama)

Een hele fijne vakantie Billie Jules...spannend hoor!
Lieve groetjes

Annick en Co.

Hans Joke en kids,

Veel plezier ginder... Al veel aan jullie gedacht daar inhet zonnetje. Hier in weelde nog steeds shit weer:@).