familie-verhoeven-Thailand.reismee.nl

Aan alle "sprookjes" komt een einde :-(

Een laatste keer hallo iedereen vanuit het bruisende Patong Beach,

Het zit erop, onze laatste avond op Thaise bodem is ingegaan... We hebben ons nog 1x tegoed gedaan aan al dat lekkers dat de zee te bieden heeft en het heeft gesmaakt !

Na Koh Lanta zijn we met de boot naar Phuket gereisd, de accomodatie die we geboekt hadden bleek geen weet te hebben van onze reservatie, na veel vijven en zessen ( ik bespaar jullie de details ) konden we daar niet terecht en moesten we op zoek naar een ander onderkomen voor onze laatste 6 nachten. Het was al donker, iedereen had honger dus we moesten snel handelen, in Patong beach hadden we de beste kans om snel iets te vinden en dat bleek achteraf de juiste keuze. We zitten in een mooi resort , midden in het centrum, communicerende kamers, groot zwembad, ontbijtbuffet,....beetje ontspannen vooraleer we ons weer in het Belgisch stressie leven storten... Billie Jules wil wel heel graag naar de klas van Juf An en Oma en Opa missen ze toch ook wel een beetje. We hadden een geweldige tijd.... en dit is voor herhaling vatbaar....

Voor ik stop nog enkele "wist je datjes":

Wist je dat:

* In Thailand 95% van de bevolking Boedhist is ?

* er geen toiletpapier in de WC gegooid mag worden, maar ernaast in een emmer?

* we in 12 verschillende hotels hebben overnacht ?

* we met het vliegtuig-trein-fiets-tuktuk-songthaew-longtailboat - speedboat-ferry- autotaxi- te voet- pick up- en brommer gereisd hebben?

* we 2x een dokter hebben bezocht ? 1x voor Binc zn hoest, 1x voor Hans zn oren

* we op 5 dagen na, alle dagen hebben gezwommen ? zwembroeken versleten !

* Billie zonder bandjes zwemt, Robinn het achterna doet en Binc geen watervrees heeft ?

* Onze kindjes op handen worden gedragen hier ?

* Padthai het gekendste gerecht is, en variërend 35 tot 80 baht ( 1 tot 2 € ) kost?

* Ze in Thailand links rijden ?

* Afdingen een Nationale sport is in Thailand ?

* Bamboo Nest het hoogtepunt van onze reis was ?

* Je een mooi huis in Noorden kan huren voor 350 € per maand ?

..... Doet ie het of doet ie het niet ? hahaaaaaa.....

WIJ hebben genoten van de eerste tot de laatste seconde, ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om ons te volgen ?

Tot de volgende !

Joke & Co

Tikva

Jammer dat het voorbij is maar vast fijne herinneringen en foto's!. succes met de belgische kou. Zoude jullie het leuk vinden om mee te doen aan een digitaal interview voor mijn site gezinopreis.nl om ook tips te delen met andere ouders?

Annick&co

Ik heb telkens uitgekeken naar de verhalen en foto s over jullie avonturen daar! Het was geweldig om te lezen wat jullie allemaal gedaan en gezien hebben en vooral om te horen dat jullie het daar zo super naar je zin hadden.
Goede reis terug en alvast welkom thuis he!!
Tot binnenkort!

oma ;opa

we kijken er naar uit ,tot woensdag

marleen

leuk om het te hebben kunnen volgen,jullie reis was heel mooi en nu nog en goei vlucht terug huiswaarts gr

Debby

Joke, jij moet een boek schrijven! Knap hoe je het allemaal verwoord hebt! Veilige ?? huiswaarts..

Debby

?? = vlucht

oma

ja amai die verhalen alleen al waren heel boeiend om te lezen, ge hebt verborgen talenten !trots!